Monday, November 1, 2010

Jurnal Refleksi: Minggu ke 14


Assalamualaikum w.b.t dan Selamat Sejahtera

Salam diucapkan kepada semua rakan-rakan dan kepada pensyarah kita En. Amran. Ini merupakan jurnal terakhir dan menandakan berakhirnya kuliah pada minggu ke 14 semester ini. Banyak perkara yang telah saya pelajari sepanjang sesi pembelajaran yang berlangsung selama 14 minggu.Minta maaf kerana lewat mem'post' jurnal refleksi kali ini, sya berada di rumah, sukar untuk mendapatkan line internet. Setiap kelas yang saya hadiri dan setiap kumpulan yang membuat pembentangan mempunyai keunikan dan membuatkan saya tertarik. Walaupun saya bukan pelajar muzik dan ini merupakan pengalaman baru bagi saya.

Bagi saya, kandungan atau cara pembelajaran untuk subjek ini bagus namun, jurnal refleksi itu saya rasa susah sedikit dan membebankan. Ini adalah kerana, line internet tidak mudah untuk mendapatkannya. Itu agak sukar. Tambahan pula aktiviti dan tugasan subjek lain juga yang perlu diambil kira, menambahkan sedikit bebanan. Namun, secara peribadi. Pembelajaran seperti ini bagus sebenarnya. Menambahkan pengetahuan IT buat diri saya dan sewajarnya diteruskan, tetapi janganlah sehingga membebankan pelajar.

Kesimpulanya terima kasih kepada pensyarah dan kawan-kawan bagi tunjuk ajar yang telah diberikan. Selamat berjaya bagi semua pelajar khusus SMP2252.

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Pelajar Kump A

Blog Pelajar Kump B

Blog Pelajar Kump C

SMP2252 Noraziemah Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template